Min önskelista

Snart fyller jag 36, hua vad tiden går fort. Vart tar åren vägen? Jag har blivit faster för andra gången också, lillebrorsan fick en son. Så nu har han en av varje, Gustav ska han hetta. Grattis!!!

Min mamma undrade iallafall vad jag önskar mig, och det jag önskar mig just nu när vi har tightat till budgeten eftersom vi sparar pengar till att köpa en husvagn, är lite vardagslyx i vardagen som jag inte unnar mig själv just nu. Det finns två saker som jag aldrig kan få för mycket av och det är halsband och väskor. Favoritmärket när det gäller halsband är Snö Of Sweden, de känns lite lyxiga trots att det finns väldigt många enkla och eleganta. Jag är inte så mycket för stora saker som sticker ut utan gillar väldigt mycket enkla fina silversmycken. När det gäller väskor är favoritmärket Esprit, de har också väldigt fina väskor.

Det här är iallafall sådant som jag skulle vilja ha när jag fyller år:


En fin väska från Esprit (svart), jag gillade tofsarna på sidan, det gör att den känns lite mer vintrig.


En något mindre väska, enkel, klassisk och stilren också från Esprit.


Ett halsband med flera kedjor, det står Snö of Sweden på hänget och så är det några stenar på det. Jättefint.


Ett enkelt halsband med kulkedja. Obs! Detta är den mindre kulkedjan, fanns en med större kulor också, det ska stå prisgrupp 5 så är det rätt. Också Snö Of Sweden.

Ett till halsband, det ser ut som en huggtand och så står det Snö of Sweden på det. Jättefint.

Nu har ni en lite större aning om vad jag skulle kunna tänka mig i mina paket. Esprit väskorna kan man handla på Esprit, jag vet att det finns flera sådana affärer i Sthlm, men jag vet inte om affärerna finns i Norrköping, jag hittade dessa väskor i Kista iallafall.

Snö Of Sweden kan man hitta i Sisters affärer, eller i Åhlens, vissa smyckesaffärer har de smyckena också.

Ha det så gott, ikväll blir det lax och en massa mums här iallafall.

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Mamma och staffan

Bra då har vi fått lite förslag, på present.

2010-10-09 @ 16:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback