Friday evening

Och det hände något, jag känner mig mycket piggare! Håller jag verkligen på att bli frisk nu? Imorse var det precis som förut, som om ett tåg hade kört över mig, men efter tre tiden hände något, nu känner jag mig mycket piggare och orkar mycket mer. Började till och med tvätta och hålla på här hemma... Så förhoppningsvis är inte detta bara ett tillfälligt tecken utan ett tecken på att jag håller på och bli frisk.

Neo är på simskola, men kommer hem strax. Rebeca sitter på sitt rum och pluggar och Ida sitter vid köksbordet och räknar i sin räkne bok (jepps en räknebok för 4 åringar alltså).

Tänkte meddela att skidglasögonen är redan inköpta. Hittade så fina på ellos, så jag kunde inte låta bli att beställa dom. Det får bli till julklapp till barnen:

Snygga va´? De rosa till Ida och de svarta till Neo. De kommer att vara häftiga i skidbacken ;-)

Imorgon ska vi åka skridskor en stund och på eftermiddagen ska jag och Rebeca på namngivningsceremoni. Det är en gammal arbetskollega som har blivit mamma.

På söndag ska Neo gå på hockeyskolan och på eftermiddagen är han bjuden på kalas.

Ha en trevlig helg!

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Jenny

Full fart alltså!? Roligt att du äntligen börjar uppdatera lite här ;D. Vi har varit uppe i fjällen 2 år i rad och barnen har älskat det,dom lär sig hur snabbt som hellst så ni kommer få en toppenvecka!

2010-10-23 @ 08:46:49
Postat av: Mamma och staffan

Vilka tuffa glasögon.Det blir ju kanonbra.

Skönt att du känner dig frisk.

Ni får ha en trevlig helg.

En del arbetar helg. Är hemma ett par timmar på dagen skall i väg sedan och fortsätta mitt arbete.

2010-10-23 @ 13:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback