Blidde ingen hockeyskola för Neo idag.

Näe för stackarn har lite feber, han är ganska pigg ändå men han har drygt 38,3 grader. Dessutom klagar han lite på ont i örat, han är snuvig och hostar ibland. Så han har åkt på en liten förkylning. Och imorgon är det höstlov och han har sett fram emot att få vara på Fritids på höstlovet. Hoppas han blir frisk snabbt, för så sjuk är han inte.

I torsdags och fredags var jag på kurs. Vi var på hotell Foresta på Lidingö, där vi även sov en natt. Massor av god mat hela tiden och riktigt fint var det där. Så det var väldigt kul, dock lärde jag mig inte så mycket som jag hade hoppats. Men trevliga människor, fina omgivningar och god mat var det iallafall. Men jag som ska vara så effektiv jämt blev lite besviken på kursen.

I fredags fick jag dessutom veta något roligt, men det berättar jag om senare. Måste gå nu.

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Mamma och staffan

Hoppas Neo snart är frisk.

Vi ses på lördag.

Kram på er.

2010-10-31 @ 19:09:58
Postat av: Angelica

Krya på dig lillgrabben.

Ses på lördag och glöm inte paketen ;),

2010-10-31 @ 23:31:12
Postat av: Mamma och staffan

Det är dags att du skriver snart.

Det går lång tid mellan varven tycker jag.

Kram på er.

2010-11-16 @ 19:24:57
Postat av: Mamma och staffan

Hej på er.

Jag fick tjänsten jag sökte.

2010-11-17 @ 18:28:05
Postat av: Mamma och Staffan

Vill du skriva en önskelista, vad alla barnen önskar sig.

Kram på er alla.

2010-12-04 @ 15:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback