Buzzador- Jag provar youth code med L'oreal



Ja jag är ju buzzador och får prova en del olika produkter ibland. Nu har jag provat youth code i ungefär 2 veckor. Det kom verkligen i rättan tid eftersom jag hade precis fått slut på min dagliga kräm. Krämen är till för oss som har fått lite fina linjer och lite smårynkor. Om ni vill läsa mer om den kan ni läsa här:
http://www.vip.lorealparis.se/_sv/_se/brands/index.aspx?code=Youth_Code

Vad tycker jag då?
För det första har jag fått en väldigt känslig hud sedan jag blev lite äldre, så fort jag smörjer mig med en för lite stark kräm får jag ont i huden, utslag eller ont i ögonen och de blir alldeles röda. Inte så roligt, så det första jag tänkte var att jag kommer säkert inte kunna använda den här krämen särskilt länge. Men jo där fick jag, ingenting har hänt sedan jag använde den.
Konsisitensen är väldigt krämig på alla tre produkterna och det känns väldigt drygt. Kanske förnimmer jag att någon enstaka linje har försvunnit? Inte vet jag men det känns nästan så. Tycker att krämen ger mig en fin lyster i huden också, nästan som en underlagskräm.

Den får 5 J av 5 möjliga:
J J J J J

Verkligen något som är värt att prova på. L'oreals produkter brukar inte vara överdrivet dyra heller, den här krämen hamnar på ca 175 kr och det kan det absolut vara värt om inte prisvärt!

Det är 3 krämer i denna serie, jag provara allihop och det är meningen att man ska använda dom tillsammans:
Ögonkräm, dag/nattkräm och serum/koncentrat. Alla i härliga förpackningar som känns lite lyxiga och alla har de den här krämiga konsistensen. Tummen upp blir det alltså!

Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Mamma och staffan

Vi ses i morgon, kör försiktigt .

2010-03-19 @ 23:21:40
Postat av: Therese

Så den får så högt betyg alltså? Jag har sett reklam för den där på tvn och tänkt att snart är det väl även min tur att rynkkrämens väg vandra men är kluven vad av alla dessa krämer och grejer man ska använda.. Men din recension gav ju absolut Loreal ett plus i mina ögon.. Så bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback