Buzzador Dove duschgele

Jag är ju buzzador, detta innebär att jag ibland får prova på olika produkter, jag ska också visa mina vänner produkterna och skriva om de här. Just nu provar jag på två produkter. Den ena är en duschtvål från Dove.

Jag har använt duschgelen som sagt var en vecka och tycker att tvålen är något mittemellan lotion och tvål. Först känns det som om det är en hudlotion men när jag sedan gnuggar händerna mot varandra blir det ett härligt lödder. Jag tycker nog att mina ben som var som fiskfjäll innan (supertorra) har blivit lite mjukare och finare, men om det är inbillning eller verkligen resultatet vet jag inte. Men eftersom det känns som om jag duschar i en härlig löddrande lotion så kanske det stämmer :-) Ett minus för doften, först tyckte jag att doften var god, den luktar ganska starkt men jag har redan tröttnat. De kunde kanske ha gjort en roligare doft, men det finns säkert någon som gillar den. Har inte bestämt mig än för om jag kommer att fortsätta använda duschkrämen efter den här perioden, får se vart priset hamnar på kanske. Dock brukar ju Dove vara billigt och den känns riktigt lyxig så den blir säkert värd sitt pris.

Den får 4 J av 5 möjliga:
J J J J

Vill du också bli buzzador och få prova gratis produkter, klicka här: 
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=viktop>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=viktop 


Någon dag ska jag berätta om den andra produkten som jag precis har börjat prova, kul att få prova på nya produkter på marknaden :-)

Kram Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback