Underbar sommar.

Nu har jag haft 3 veckor semester, har två veckor kvar att se fram emot. Här kommer lite kort från min sommar:



Jag idag i Vaxholm.



Picknick vid havet i Vaxholm...









Fika på nybyggda altanen...





Visst är han söt...

Nu kommer bilder från High chaparal:



Akta er....

     

  Klicka på bilderna om ni vill se de större.

Sedan åkte vi ånglok:



Det var väldigt varmt så det blev lite svettigt, och tåget blev rånat:



Dock inte av den här människan...



Upp med händerna, det var väldigt verklighetstroget...



Och faktiskt lite läskigt...

Nu har jag inga fler bilder. Vi är så dåliga på att ta med kameran :-( Dock tog min svägerska och min lillebror kort på när vi var på Öland och har lovat att ge de korten till oss men än syns de inte till. Hoppas att jag får dom snart...

Imorgon åker jag hem till mamma med de små minsta, vi ska ge oss ut med deras båt. Maken min ska stanna hemma och bygga...

Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Mamma och staffan

Kör försiktigt.Hoppas att du kommer med bra väder.

Så skall vi ha en trevlig dag på skön.

Flytvästar är inköpta av bästa kvalite.

2010-07-18 @ 21:37:43
Postat av: Jenny

Vad härligt! Vad tyckte du om High Chapparall? Prisvärt? Ska bli spännande att få se (och höra...?) mer om Öland också! Ha en fortsatt trevlig semester/sommar! Kram Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback