Matlycka

Igår fick vi hem första kassarna från Matlycka, och det såg ganska bra ut. Var lite besviken på att de inte hade någon fiskrätt, utan de hade en kasslerrätt, en dubbelkycklingrätt, en köttfärsrätt och en vegetarisk. Dessutom skulle man få en välkomstgåva som jag inte såg till. Idag lagade iallafall maken maten då jag var hos frisören och det blev kassler- och svampgratinerade paprikor och det var väldigt gott. Vi får väl se hur resten av rätterna är. Jag har iallafall mailat mina synpunkter så får vi se hur dom reagerar.

Idag var jag hos frisören och klippte mig och slingade håret. Blev ganska så blond, har inte riktigt vant mig, får se om jag vänjer mig vid att vara så här blond eller om jag får göra något åt det senare...

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback