Ida klippte sig igår.

På samma frisörsalong som jag brukar gå till och hon var så duktig:



Jag tog bilderna med min jobbmobil, tyckte bilderna blev bra trots att de är tagna med mobilen.

Håret är uppklippt där bak, så modernt och snyggt ;-)

Färdigklippt, så stolt, hon känner sig verkligen stor när hon går till frisören :-)

Sedan åkte vi till Täby Centrum och jag gick in med Ida i en väsk och möss-affär och hon fastnade direkt för den här väskan, den ville hon absolut ha. Och jag kunde inte motstå mössan så det blev väskan och mössan, vem kan motstå en så söt tjej? Hon blev ju verkligen jättetuff.





Vi gick förbi några tjejer och de skrattade och pekade på Ida, hon såg ju så himla cool och stolt ut när hon gick där med sin väska, mössa och nyklippta hår, hon kännde sig nog jättestor ;-)

Min sötnos och prinsessa.

Kram Jennie som ska vänta på att Matlyckans matkasse kommer och sedan ska jag nog se på Fallet på tv.

Kommentarer
Postat av: Mamma och staffan

Så söt hon är lilla prinseesan

2009-10-12 @ 12:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback