Första rätten lagad med Linas matkasse

Och det blev mozarella fylld lövbiff med ruccoladressing och spagetti, och jag säger bara gott! Riktigt gott faktiskt, och det känndes lite härligt lyxigt så där en tisdagkväll, ingen rätt jag hade gjort i vanliga fall en vardag. Så hittills är jag riktigt nöjd med maten. Imorgon råkar maken ut för hästprovet, han ska nämligen själv laga en Linas maträtt eftersom jag är på personalmöte, han säger att han ska fixa det och jag gav honom en ganska lätt tyckte jag: Timjanbakade rotfrukter med feta, kyckling och citron- och honungsolja. Det låter gott iallafall, ser fram emot att komma hem imorgon :-)

Annars är det likadant med Neo fortfarande, host host host. Annars ganska pigg men det är precis som om han inte kan sluta hosta, han hostar hela tiden faktiskt. Han får mollipect 3 gånger om dagen men det verkar inte hjälpa nämnvärt. Imorgon är iallafall maken hemma och vabbar och jag får en heldag på jobbet, vad säger ni om 8-8, jepps det är min dag det, jag har massor att ta igen och så har vi personalmöte. Men på fredag har jag ledigt igen, tar komp, ska till läkaren då också och få svar på mina prover så tyck inte så synd om mig ;-)

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Mamma och staffan

Det lät gott, det får du bjuda på när vi kommer.

Hosten på Neo kan hålla i sig.Din bror hade det i 3 veckor. Hoppas inte Neo får det så länge.

Det brukar ju hjälpa med Molipect.

2009-10-06 @ 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback