Andra rätten med Linas matkasse

Och det var maken som lagade det, det blev;

 

timjanbakade rotfrukter med feta, kyckling och citron- och honungsolja

 


Det var också väldans gott och kul att till och med maken som väldigt sällan lagar mat lyckades, när han brukar laga mat brukar han göra fiskpinnar och pommes typ, bara för att det behöver man bara lägga i ugnen och så är det färdigt efter 20 minuter och sedan ingenting till detta. Låter det gott? Njae, men det här var iallafall gott.

Idag har jag arbetat 8-8 utan rast, men men, imorgon blir det en lugnare dag men jag har massor att göra ligger efter i jobbet igen. Men men det åter hämtar jag nog snabbt, NOT, eftersom jag har kurs nästa vecka torsdag och fredag då ska jag på en kurs som heter "Etik för chefer" hoppas jag lär mig något smart då :-)

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback