Världens bästa mamma!!!

Det har jag, så ni vet det! Mamma har varit här måndag-torsdag och vabbat, då det har varit svårt för Dejan och mig att få till det. Hon har tagit hand om mina två små barn och bakat en massa med dom, man har kommit hem till en härlig doft av nybakat och nydamsugat hus. Det ni, någon som vill byta? Hehehe trodde ni det, jag byter aldrig! Tack snälla mamma för att du är så snäll!

Har haft långa och roliga dagar på mitt nya jobb, vi har haft anställningsintervjuer, kikat på nya möbler, kollat lite på planeringen inför hösten, varit på utförarmöte och haft föräldramöte. Det har varit väldigt intensiva dagar, men roliga. Jag har också lärt mig att känna min nya chef mer och vi har mycket gemensamt, vi är nästan jämngamla.

Dejan flög idag till Göteborg där han köpte min nya bil, han kommer hem om en timme räknar jag med. Nya bilen blev en svart toyota prius, så snygg, så smart! Längtar!!!

Imorgon ska jag arbeta på gamla jobbet, det ska bli ganska roligt faktiskt, trots att jag inte har hunnit tänka på mitt nuvarande jobb under dessa dagar. Ska göra ett snyggt avslut tänkte jag :-)

Ha det så bra, nu är jag ganska trött, undrar om jag orkar vara uppe ända tills Dejan kommer hem...

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Monica

Gud vilken söt mamma du har:) Alexia flyger till gislaved om en vecka efter sin hockeyläger. Hon ska flyga helt själv o ska åka utomlands med min mamma. Skoj. Den bilen du har köpt är super!!!! Väldigt bra val. Våran kompis kör taxi o han har den bilen. Jätte fin:) Den är tyst o väldigt snygg som svart.

Alexia hälsar till sin söta gudmor. Vi ska vara i gislaved hela juli, hoppas vi ses då. Ni kan komma o sova över hos mamma så tar vi en runda till Lisseberg o Ullared. Visst låter det bra. Puss gumman. Hälsa familjen

2009-05-29 @ 19:37:42
Postat av: Monica

Skicka din email adress till mej så jag kan skicka bilder på Alexia och Olivia. Kram

2009-05-29 @ 19:47:43
Postat av: Daniela

Oj, ja det var verkligen en snäll mor du har! Var rädd om henne. :) Är du nöjd med nya bilen nu då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback