Nytt försök med operationen igen...

Jepps nu blir det nytt försök imorgon, hoppas operationen blir av, nu är Neo iallafall frisk.

Det blir bara jag som åker till operationen imorgon, Dejan måste jobba. Vi ska vara där 7.30 så vi måste vara vakna tidigt. Just nu känner jag mig väldigt trött och sliten. Det har varit mycket på sista tiden... Just nu är jag mittimellan två jobb också, jag arbetar kvar på mitt gamla samtidigt som jag har tagit semester några dagar och arbetar på mitt nya. Detta gör att man blir väldigt splittrad, det är väldigt spännande med det nya jobbet, mycket som måste planeras, jag vill ha det så bra som möjligt... Förra veckan arbetade jag på mitt nya arbete två dagar, då åkte vi till förskolan som håller på och byggs fortfarande och tittade på lokalerna. Jättefina kommer de bli, dock lite svårmöblerade, måste komma på något smart sätt man kan möblera på. Dessutom gick vi igenom lite administrativa bitar, vad det företaget har för regler, tittade på ansökningarna till förskollärare/barnskötare/kock. På söndagen åkte vi till ABA skol och kikade på möbler, vi måste börja beställa möbler så att det finns möbler när vi ska få barnen.

På mitt gamla arbete försöker jag att avsluta det gamla, samtidigt som jag försöker att hålla näsan över vattnet. Det är mycket att avsluta, jag behöver ha mina sista utvecklingssamtal, göra lite mer administrativt, fixa lite portfolio osv. Puuuh vet inte hur jag ska hinna allt, det är inte mycket jobbtid kvar för mig. Men jag får göra mitt bästa, jag kan ju inte göra mer.

Min mage har varit lite upp och ner sista tiden, funderar på om jag kan ha fått magsår, igentligen skulle det inte vara konstigt sådan press och stress jag har varit utsatt för under sista halvåret...

Men jag måste försöka att stressa ner och bara bry mig om min familj nu, iallafall imorgon då Neo och jag åker till Danderyd. Håll tummarna för honom!

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback