Inköp av bil- eller rättare sagt ej inköp av bil

Blev sugen på att köpa en prius, en jättefin och bensinsnål miljöbil, vad gör man inte för miljön ;-) Men ärligt talat hur smart är inte bilen igentligen? Det känns verkligen som om man kör framtidens bil när man kör den, jag menar, slippa sätta i nyckeln (räcker att ha nyckeln i fickan- hur den nu känner av det vet jag inte), dessutom går den både på el och bensin-och det viktigaste av allt, elen behöver man inte ladda upp utan den laddar upp sig självt! Ja hur smart verkar inte bilen vara igentligen, en bil som perfekt för mig, jag menar smart tjej måste ha smart bil ;-)

Hittade en jättefin bil på blocket, sagt och gjort, vi åkte dit- till uppsala! och visst var den såld :-( !!!!

http://www.blocket.se/uppsala/Toyota_Prius_HSD_1_5_77hk_Executive_Aut__GPS__21704322.htm?ca=11&w=3

Där är den om ni är nyfikna, om den inte tas bort innan ni hinner kika ;-) Så fin, alla mina krav:
GPS
backvarnare
svart
snygga lättmetallfälgar.

Buuuuhuuuuu varför var den såld???? *sliter mig i håret*

Så nu är frågan, måste jag ha allt det där som jag sade i listan över???!!! Ja helst, kan jag då göra avsteg, det är lite svårt att hitta både en svart bil, som har gps (inbyggd) och snygga lättmetallfälgar. Jag har bara hittat en till faktiskt, och den var riktigt repig i lacken och fälgarna var stötta på en hel del ställen :-(

Vad kan jag då göra avbräck på? Vad säger ni? Hjälp mig nu? VIsst sjutton är svart snyggast, eller? Hmmm lättmetallfälgar kan man kanske köpa efteråt??? Den inbyggda gpsen och backvarnaren blir ju dock svårare att installera efteråt....

Eller ska jag vänta tills det dyker upp en likadan igen, för det gör det väl, eller? Eller ska jag lägga ner totalt och inte köpa en ny bil???

Som ni märker har jag stora problem, verkligen ilandsproblem ;-)

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej usch den där bilen va inge snygg.

För konstiga former,alldeles för rund...

2009-05-24 @ 08:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback