En natt utan snarkningar!

Jepps inatt snarkade Neo ingenting, och han sov mycket bättre. Det märks knappt att han är opererad, han äter hyffsat, är pigg och klagar inte på värk. Han går dock på ganska höga doser av smärtstillande men det påverkar honom inte nämnbart. Så skönt att detta är gjort och nu hoppas jag på att vi slipper komplikationer (komplikationer som kan uppstå är blödning eller infektion som vid alla operationer).

Har glömt att berätta också att vi var hos läkaren med Ida förra veckan, hon ska numera vara fri från både ägg och mjölkallergin, den växte bort :-) Dock ska vi börja prova med en sak i taget så just nu provar vi för fullt med mjölk och vi har inte märkt något. Vårt mål är att slippa tänka på mjölk och ägg när vi är i Disneyland så förhoppningsvis har vi hunnit prova mjölk och ägg fullt ut när vi åker dit :-) Så allergierna växte bort från henne när hon var 3 år gammal, hon hade ju allergierna sedan hon var 2 månader gammal och de växte bort när hon var 3...

Idag vabbar jag, Neo sitter här bredvid och spelar Star wars lego på Wii, han är en riktig hejjare på det. Ida är på förskolan, vi ansåg att Neo behövde lite lugn och ro. Dejan slutar tidigt idag så de kommer iallafall hem tidigt. På fredag ska jag jobba halvdag, nästa vecka har jag semester mån-tors och ska då arbeta på mitt nya arbete... Mycket händer just nu, men huvudsaken är just nu att operationen gick bra! Är så glad!

Vi funderar på att göra en utflykt i helgen till Arlanda och kika på flygplan, vi måste ju förbereda dom inför Disneylandresan, blir ju första gången barnen flyger. Vi ska ju ändå inte göra så mycket den här helgen, Neo behöver ta det lugnt. Vi får inte heller träffa några med förkylningar/halsinfektioner just nu, så har ni det är ni bannlysta hemma hos oss just nu :-) Kan tydligen gå riktigt illa om Neo får någon infektion just nu...

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback