Midsommar och nedräkning på gamla jobbet.

De här nya skorna köpte vi till Ida, hon ville ha dom så gärna. Hon tjatade jättemycket om att Rebeca kommer att tycka att hon har så snygga skor och att hon har liknande skor som Rebeca (Rebeca använder mycket basketkängor).


Den här midsommaren åkte vi aldrig till Norrköping, utan stannade här i Vallentuna istället. Vi var tre grannfamiljer som firade midsommar ihop, mycket trevligt och barnen hade jättekul. Vi åt gott, drack vin och slutade kvällen med att sjunga lite Lips (som singstar fast på X-box).

Idag var jag i mina gamla trakter- Tumba, en kompis bjöd oss på 3 årskalas då hennes dotter fyllde 3 år. Samtidigt passade vi på att åka till mina gamla grannar (som jag umgicks mycket med och tycker mycket om) och åt lunch. Det känndes faktiskt lite konstigt att se sitt gamla hus och att vara i de gamla hemtrakterna, vi bodde trots allt där i 7 år. Dock längtar jag absolut inte tillbaka. Neo kom ihåg vart vi bodde, han visade; "Mamma bodde vi där?" Sade han och pekade på vårt gamla hus.

Imorgon är det jobb, de 5 sista arbetsdagarna på mitt gamla arbete. Efter det får jag en välbehövd semester i 6-7 veckor. Så nu är det nedräkning :-)

Det verkar bli ett riktigt toppenväder nu också, hoppas hoppas det håller i sig även när jag får semester...

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilken kul resa ni har haft. vi är i Gislaved. Imorron åker jag, Sami min morbror o hans sambo till Tunisien. Utan barnen:( men det gör gott o vara tillsammans o ta hand om varandra:)

Vi kommer o hälsar på er runt den 20 juli om ni e hemma. Kram Monica

2009-07-02 @ 16:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback