Det ser inte så bra ut...

Neo har hostat så han har kräkts tre gånger idag, och då har det inte kommit lite kräks :-( Så just nu går han på cocillana och någon förskola för honom är inte att tänka på. Tråkigt tråkigt... Nu när det är så nära till semester...

Dejan vabbar imorgon, på tisdag vabbar jag. Imorgon är en hästdag för mig på jobbet, jag arbetar på mitt gamla arbete mellan kl 7.30-15.45, efter det åker jag till mitt nya arbete och planerar inför framtiden, det är roligt men jag kommer nog att vara helt slut. Är förresten helt slut redan nu, vet inte äns hur jag ska orka arbeta, var väldigt frestande att ta vabben imorgon men det fungerar inte...

Sitter och kopierar upp 573 (!) bilder från kameran från Disneyland, så fort jag har gjort det och är färdig och orkar... Så lägger jag upp lite bilder här och berättar om resan, får se om jag orkar idag eller om det eventuellt blir imorgon...

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Mamma och staffan

Välkommna hem.

Hoppas att ni har haft trevligt.

2009-06-14 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback