Vilken vecka!!!

Puuuuh helt slut var jag...

En arbetskollega på mitt jobb är sjukskriven, men för henne har vi tagit in vikarie så det är inga problem. Men i tisdags ramlade den andra av mina kolleger och vi trodde att hon hade brytit foten... Fick skjutsa henne till akuten. Samma dag ringde de från förskolan och sade att Ida är sjuk. Jag satt väldigt kärvt till och kännde att jag inte kunde vara borta från jobbet, Dejan är precis i bokslut och kan inte heller.... Fick ringa mamma och hon var så snäll och ställde upp- Tack mamma du är en ängel! Men jag hade ett möte på Täby Kommun som slutade klockan halv sju, efter det snabbt hem för att sedan köra till norrköping... Vi var inte hemma igen förrän klockan 12. På onsdagen hade jag personalmöte, styrelsemöte osv, så den kvällen var jag inte hemma förrän halv tio. Det känndes som om man aldrig var hemma, och jag var helt slut. På torsdagen vaknade jag och kännde mig superirriterad (sömnbrist), men det gick över under dagen- tur! På fredagen slutade jag tidigt som tur var så då åkte vi till Norrköping och hämtade barnen igen och var väl hemma vid sju.

Igår hade vi gäster hemma, åt god mat, drack vin och sedan avslutade vi med lite singstar:







Grannarnas barn och våra barn är jämngamla så dom brukar ha mycket roligt tillsammans, helst pojkarna :-)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Själv ska jag åka till Kista C, och se om jag hittar någonting och äta tikka masala (nya favoriten).

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Daniela

Oj, det lät som en hektisk vecka, jag förstår att du är slut! Och jag har sagt det förut och säger det igen, ert nya hem är superfint!

Postat av: Angelica

Hej!! Vi kommer nästa lördag 14/2 alla hjärtans dag

Det blir kul, då jävlar ska vi sjunga ;)

Vi åker hem hyfsat tidigt på söndagen, typ kl.12-13 Vi ska nämligen fira Sandra och Maximillian som fyller år. Men va kul vi ska ha! kraam

2009-02-03 @ 16:05:59
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback