Nu har vi städat ut julen

Känns bra att ha det som vanligt igen...

Middagen igår var väldigt trevlig. Jättegod mat och värdinnan hade verkligen ansträngt sig ordentligt. Dessutom lekte barnen och hade jättekul. Det ska vi göra om snart, fast då får vi stå värdar :-)

Imorgon är det jobb igen, känns bra. Den här veckan blir också "kort" då jag har tagit ledigt på fredag eftersom jag ska operera bort en visdomstand, ont ont. Och inte är det billigt heller... Så på fredag kommer jag ha en tand mindre... Känns lite scary faktiskt...

Ha en trevlig söndagskväll!

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Mamma och Staffan

Vi har också städat bort julen. Det känns skönt och nästa helg arbetar jag.Kram på er alla.

2009-01-11 @ 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback