Utmaning 8 sanningar om mig.

1. Jag har rökt i 10 år, även man inte kan tro det, slutade dock för mer än tio år sedan....

2. Jag använder diskmaskinen alldeles för MYCKET, till och med stekpannor och plåtar åker in där...

3. Jag har blivit väldigt kvällstrött på sista tiden.

4. Jag har gått ner 50 kg (!)

5. Jag använder storlek 40 i det mesta i klädesväg.
6. Jag har ingen bollkoll.
7. Jag är inte händig eller teknisk för fem öre, till och med att byta lampa kan vara jobbigt för mig ;-)
8. Jag funderar på att åka till disneyland i början av sommar innan högsäsongen kommer igång för jag vill inte vara där och trängas...

Spännande eller hur? ;-)

Jag blev utmanad av 
http://filippasmamma.blogg.se.

Kram Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback