Tillbaka från jourmottagningen för andra dagen i rad...

Åkte till jourmottagningen idag med Neo, men proverna visade ingenting han har "bara" virus, troligen är det influensan, vad var det då han hade i julas? Troligen är det så att Dejan och Ida också har/hade influensan men att det sedan har övergått till bakterier... Inte så mycket att göra då med andra ord, men det måste nästan vara så eftersom jag själv har klarat mig, men börjar själv känna mig lite småhängig/småförkyld men det är inte på långa vägar så illa att jag kan kalla mig sjuk....

Köpte mat på kinakrogen här i byn också, hinner ju inte laga mat när jag åker fram och tillbaka till jourmottagningen hela tiden, igår blev det pizza istället. Inte bra då vi hade bestämt att försöka sluta med utemat, dels är maten mycket nyttigare som man äter hemma och dels så blir det mycket dyrare att äta ute hela tiden, vi försöker att spara lite pengar. Som det är just nu så rinner pengarna bara mellan fingrarna hela tiden.

Hur vi ska göra nu i veckan om barnen fortsätter vara sjuka har jag inte en aning om, Dejan behöver verkligen komma tillbaka till jobbet så fort som möjligt nu när han har varit borta så länge och dessutom har jag fullt upp just nu...

Imorgon ska Dejan vara hemma iallafall då han fortfarande inte är riktigt kry...

Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Mamma och staffan

Hej vi har kommit hem nu. Ni verkar ha det fullt upp.Säg åt Dejan att han skall vara rädd om sig och inte börja arbeta för tidigt. Man får tänka att hälsan går före arbetet.

2009-02-15 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback