Precis kommit in från en härlig promenad i solen...

Vad lätt livet blir helt plötsligt när man får vara i solen lite... Det var iallafall jättehärligt att vara ute och promenera i solskenet.

Annars är vi friska nu, barnen har gått på förskolan sedan i onsdags... Dock ringde personalen i fredags och tyckte att Neo var för trött, så Dejan fick åka och hämta honom. Igentligen är det ju inte så konstigt efter att ha varit så sjuk som han var, helt klart blir man matt efteråt.

Idag ska vi bara ta det lugnt, laga någon god mat, vem vet det kanske blir lite vin till... Melodifestivalen tittar vi inte på, är dock lite besviken att jag missade Lili och Sussie, det är ju kult ju! Neo och Ida är där uppe och leker med en av Neos kompisar just nu. Dejan tittar på fotboll på canalplus, när jag kikar på honom nu ser jag dock att han sover!!! Han är nog också lite matt efter sin sjukdomstid.

Lite bilder på mitt hus kommer här också, dock tog jag dom inte idag i solskenet men men....



Jepps så ser vårt hus ut.

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Mamma och staffan

Skönt att ni är friska igen.

Kram på er. mamma

2009-02-21 @ 17:19:58
Postat av: BeccaGrodan

hej är lite nyfiken på hur stort ert hus är? både kvm och antal rum :-) är det bra kommunikationer dit? vi är visserligen inte i flyttartagen just nu men om några år och är helt fast på hemnet o kollar hus och planlösningar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback