Fortsättning på sjukstugan...

Dejan var till läkaren på fredagen, de tog en massa prover, dock fick han ju inte svar på alla prover där men läkaren trodde att det kunde vara lunginflammation på grund av snabbsänkan tror jag det var... Så nu äter han medicin för lunginflammation och dricker cocillana... Han är på bättringsvägen iallafall, dock hostar han en hel del och är väldigt matt...

Ida, fick tillbaka febern i morse, hade nästan 40 grader igen... Så jag åkte till jourmottagningen med Ida, hon har öroninflammation och får nu äta amimox och dricker cocillana...

Neo var feberfri och jättepigg när jag åkte till jourmottagningen, så han fick stanna hemma. Nu har han dock fått feber igen...

Så nu sitter jag här, och är jätteuttråkad, den ända som är frisk... Vi skulle ha haft gäster och sjungit singstar, men nehepps blev ingenting med det :-(

Ha en trevlig lördagkväll.

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch vad tråkigt! Vet hur det känns.. hoppas att det snart går över!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback