Nya utmaningar på väg...

Nu har jag sagt upp mig och mitt nya arbete väntar på mig från och med augusti. Jag kommer att vara med och starta en ny förskola med tre avdelningar. Förskolan håller på och byggs just nu. Jag kommer att arbeta som förskolechef där.

Det känns så spännande, verkligen en utmaning. Jag vet självklart att det kommer att vara tufft i början, jag menar ny personal som ska börja från början, 55 nya barn som ska in på förskolan osv. Men ändå, så kul...

Jag kommer att vara med på anställningsintervjuerna i maj då vi ska anställa den andra personalen (den ända personalen som är anställd på förskolan just nu är jag). Hoppas vi får riktigt bra personal.

Det är så mycket som har hänt sista tiden, det är därför jag inte har hunnit/orka skriva här på ett tag. Den 7e maj ska Neo opereras också. Så just nu är det mycket...

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: jeanette

Lycka till med det nya jobbet o dess utmaningar

Håller tummarna vid op på killen

MVH Jeanette

Postat av: Mamma och staffan

Grattis till nya arbetet.Skönt att Neo skall opereras och det kommer gå jättebra.

Kram på er alla.

2009-04-29 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback