Provar med mollipect nu.

Eftersom vi har en så äcklig slemmig hosta som gör att man hostar och hostar ända tills man spyr upp en massa äckligt gult segt slem, så tänkte jag att vi kanske ska prova med mollipect iallafall. Så jag ringde vårdcentralen och de skrev ut ett recept på Mollipect, så nu får ni hålla tummarna för att vi blir av med det äckliga slemmet. Annars känns det som om det har vänt, vi är piggare och börjar få tillbaka matlusten, Ida äter numera precis som vanligt, hon hostar inte så jättemycket längre heller. Neo och jag är iallafall piggare, och maten börjar få lite smak igen. Så nu vill vi bara få bort slemhostan, sedan tar det nog ett tag tills vi återhämtar oss helt, efter en sådan här lång sjukdomsperiod tar det ju några dagar innan man är som vanligt igen.

Idag ska jag gå och klippa mig, har ju väntat på att få gå och klippa mig länge nu, lika bra att ta det nu innan flytten. Börjar bli riktigt långhårig var 3 (!) månader sedan jag klippte mig senast och har man en frisyr som jag har så går det inte att vänta så länge. Efter att jag har klippt mig kanske det kan bli ettårs bilder från operationen. Vi får väl se ;-)

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback