Något som har berört mig väldigt mycket

Är mordet i Arboga, kanske är det för att barnen där är nästan identiskt lika gamla som Neo och Ida (skiljer bara ett par månader) och jag kan inte för mitt liv förstå varför någon skulle vilja mörda Neo och Ida. Neo och Ida som är så glada med glimten i ögat och fulla med bus. De som inte vet vad elakhet är utan blir lika naivt ledsna varje gång någon gör dom illa. De som kan sitta och titta på en Disneyfilm och säga till djuren i Disneyfilmen att man inte får bitas eller slåss. Neo som tittade på Teletubbies för någon minut sedan och ropade "Lala se upp för pölen", fast han vet att varje gång så lyckas Lala gå i pölen. Dom som lagar låtsas kakor till mig när jag säger att jag är sugen på en kaka. Dom som kramar om varandra och tröstar varandra när jag eller Dejan "skäller" på dom. Neo och Ida som pratar med programmen på tv. Just nu sitter Neo och varnar Teletubbiesen på tv för något som kommer att hända. Neo som precis nu säger: "Jag hjälpa dig och bära"? till någon av teletubbieserna som försöker att bära något. Hur kan man vilja göra ett barn något ont? Hur kan man vilja ta ett barns liv? För mig är det helt ofattbart och jag kan inte förstå hur mamman ska orka vakna och leva till det här livet utan sina barn. Helt ofattbart... Kan inte tänka mig ett liv utan mina barn. Älskar dom så mycket.

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback