Köpt bil idag

Eller vi har inte köpt än, utan provkört och bestämt oss för en bil, bilen ska vi köpa på torsdag, då ska alla papper och allt vara klart. Det blidde en Saab 9-3 sedan, med automatisk växellåda, gps och lite annat lulllull. Känns kul.

Igår slog Neo i huvudet rejält också, han ramlade när vi var i en affär på en ställning. Först trodde vi att han bara hade ramlat och slagit lite i huvudet sedan såg vi hur blodet bara forsade, vi var just då i Haninge, men det kom fram en jättesnäll tjej som jag gissar är sjuksköterska. Hon hjälpte oss och visade oss vägen till Närakuten i Haninge. Tänk, vad hon var snäll och vi tackade, men känns ändå som att man skulle vilja tacka henne ännu mera, men hon försvann fort när hon hade hjälpt oss in på närakuten och ropat på en sjuksköterska att vi behövde komma in med en gång.

Med huvudet var det igentligen ingen fara, han hade fått ett ordentligt jack som dom limmade ihop, men annars gick det bra.

Idag ringde en av de andra förskolorna som jag har sökt jobb på, det var mitt andrahands val. Hon berättade att jag fick arbetet men jag fick tacka nej eftersom jag redan har fått det här andra jobbet och hon blev nästan lite sur på mig och frågade varför jag inte hade ringt innan.

Imorgon ska jag till tandläkaren, får se om de hittar några hål eller om jag klarar mig med bara en undersökning som jag har gjort de sista gångerna jag har varit där. Ska arbeta också.

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Angelca

Grattis till nya bilen, visste väll att du va sugen på saab ;) haha...
Hälsa neo, hoppas att han mår bra!
kram

Postat av: Monica

Väldigt bra val Jennie:) Vi har oxå Saab 9-3 sport sedan o en annan Saab (lite äldre) En gång Saab, alltid Saab;) Hälsa familjen, Kram Monkki

2008-03-03 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback