Ida fyller snart två år!

Jösses vad tiden går fort! Jag gissar att snart kommer folk att börja fråga vad hon vill ha i födelsedagspresent och det hon INTE vill ha är dockor!!!! Vet inte hur många dockor hon har redan nu, men många är det. Dock kan tillbehör till dockorna vara lite kul om man nu hittar något (Docksäng och dockbarnstol har hon).

Vi har också sett ett par jättefina stolar som finns på Ikea som skulle vara något att ha i deras lekrum, det är dessa stolar jag menar:
image315
Den kostar 179 kr styck och hon önskar sig TVÅ stycken så snälla gå nu inte och köp tio stycken ;-) Någon kudde att ha i stolen kan ju också vara bra att han.

Vi har köpt väldigt mycket till nya hemmet såsom en till barnlampa, mattor, påslakan, täcke och kudde. Så om ni är osäkra fråga gärna, det är så tråkigt när man har tio saker av samma sak. Nu vill jag inte låta otacksam för det är jag absolut inte, utan det är tanken som räknas och inte gåvan det vet jag så gärna :-)

Om ni skulle få för er att vilja köpa kläder till henne så är det sommarkläder som hon behöver. Gärna klänningar/toppar som går lite över axlarna (så hon slipper bränna sig), fina koftor osv, storleken på dessa ska vara i storlek 92, i tights, shorts osv har hon storlek 86, tänk dock på att de måsta vara regelbara, båda mina barn är så smala så de tappar kläderna annars ;-)

Jag kommer att uppdatera önskelistan ju mer jag kommer på, är det någon som ringer och säger att dom har köpt något på önskelistan kommer jag också stryka det så att folk inte köper en massa dubletter :-)

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback