Hur mycket Svensson är jag?

Hittade det här testet på: http://moimukulatt.blogspot.com/

Hur mycket svensson är du???


Ditt efternamn slutar på -son [ ] Halvt som halvt kan man väl säga att det stämmer då mitt gamla efternamn slutar på ?son och jag har det numera som mellannamn.
Du känner någon som har samma förnamn som du [x] Jepps det gör jag.
Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du [ ]
I din familj är ni 2 barn [ ]
Du bor i villa [ ] Just nu bor vi i radhus men snart så :-)
Du bor i en tätort [x]
Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla [ ]
Du har egen mobiltelefon [X]
Dina föräldrar har gift sig [X] Och sedan skilt sig?
Din mamma är yngre än din pappa - fast bara sju månader [ ] Näe 4 år tror jag att det skiljer, mellan min man och mig skiljer det dock bara 5 månader?
Din pappa heter Lars [ ]
Din mamma heter Anna [ ]
Din familj har en Volvo [ ] Nej vi funderade ju som sagt var på att köpa en men det blev en saab istället.
Din familj har en silvergrå eller röd bil [x] Hehehe har både en silvergrå och en röd.
Du har tillgång till Internet hemma [X]
Du har ett eget rum [ ] Nope delar sovrummet med mannen.
Du har varit utomlands minst 2 gånger [X]
Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna [X]
Du har varit i Grekland [X]
Du har varit på Öland minst 2 gånger [x]
Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger [ ]
Din familj har en husvagn [ ]
Ingen av dina föräldrar röker [X]
Din pappa är lite lätt överviktig [ X]
Du idrottar flera dagar i veckan [ ] Ska snart? ;-)
Du har husdjur [ ]
Du får månadspeng [ ] Näe snarare månadslön ;-)
De flesta i din familj är blåögda [ x]
Du äter på Mc Donalds [X] Ibland så men är inte min favoritmat.
Du följer Melodifestivalen [ ]

Multiplicera antalet X med 3 för att få fram hur många % Svensson du är.

14x3= 42 % Inte så mycket med andra ord?

Kommentarer
Postat av: Veronika

skiljer faktiskt ganska exakt 7 månader på mig och min sambo (+/-10 dar). Fast jag är äldre. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback