Premiär för grillkväll i vårt nya hus med kompisarna i lördags

I lördags var det premiär för oss i nya huset att bjuda hem kompisar på grillkväll, vi har väl grillat några gånger förut men aldrig med gäster. Det var kul att få vara lite social, vi har ju varit ganska mycket själva just nu då vi har haft så mycket att göra och så var vi ju i Åbo. Vi grillade fläskfilé och kycklingfilé, till det var det pastasallad, en god mango-youghurtsås och baguette bröd. Det var verkligen smaskens, så fräscht med pastasallad och youghurtssås till så här i värmen också. Ska jag nog göra fler gånger! image356
En bild på barnen.
image357
Det var ett till barn med, men han ville inte vara med på bild.

Igår var vi och handlade ett parasoll, men det var jättedåligt så vi ska lämna tillbaka det idag och köpa ett annat.

Idag började Dejan jobba igen så nu är jag ensam hemma med barnen, idag åkte vi till ett utomhusbad här i Vallentuna och badade. Det var skönt och kommer nog bli ett återkommande inslag medans jag är hemma då jag köpte säsongskort där för hela familjen. Nu försökte jag söva barnen men jag hör dom fortfarande där uppe så det verkar inte gå så bra, ikväll tänkte vi gå och träna och för första gången lämna in barnen på barnpassningen på gymmet hoppas att det går bra.

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad skönt att ni har "hittat hem till slut",hoppas att det går bra ikväll...
kram

Postat av: Mamma och Staffan

Hoppas att ni har det skönt i det fina vädret.
Kul att semestern vart lyckad.
Vi åker till Öland i morgon med husvagnen, har tagit lite semester.Kram på er allihopa.
(Mamma och Staffan.)

2008-06-04 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback