Midsommar 2008

Midsommarafton firade vi hemma hos mamma. Det var alla vi fem, min mamma och hennes man, min mormor, Min lillebror, hans tjej och deras dotter. Så vi var ett litet gäng, tyvärr missade vi midsommarstångsdansen, det blev för stressigt efter maten. Här kommer lite bilder från dagarna som har varit iallafall:


Ida och Rebeca på Smultronstället, det är en glassrestaurang som ligger i Söderköping för er som inte vet, där kan man köpa glassar från cirka 50 kr upp till 325 kr!!! De är jättesmarriga och goda, barnens glassar gick dock på 65 kr/styck, min, Dejans och Rebecas glassar kostade drygt 80 kr/styck, efteråt mådde man så där jobbigt illa, och undrar om det verkligen var värt det?


Fina var glassarna iallafall, Ida som är mjölkallergisk kunde ändå få en glass, de hade tofulineglass som är helt mjölkfri!


Rebecas smarriga glass.


Neos och pappas fina glassar.


Jag och min goda glass....

På midsommardagen gick vi och hälsade på min farmor och farfar:







Jag älskade Idas klänning från Linus och Lotta, den var så fin, hon var helt bedårande...


På kvällen var vi hos min lillebror och sjöng Singstar och drack Bacardi Melon och sockerdricka.








Och tillslut en bild från idag, på Neo och svenska flaggan. Nu är vi hemma igen, och jag är helt slut ska jag säga ;-) Puuuh den här helgen tar flera veckor att återhämta sig ifrån ;-) Fullt ös alltså ;-)

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Angelica

Dags att uppdatera lite, se om det händer nått kul uppe hos er 08:or :))

Postat av: mia dh

vi hann inte heller med midommarstången. Hur är läget nu?

2008-07-06 @ 00:24:14
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Helene Nilsson

Hej! Vet inte om du minns mig, men jag besökte din sida mycket för nått år sedan och nu sitter jag vid gamla datorn igen och kollar gamla länkar och hämnar här... Helt otroligt vad smal du blivit. Vad har hänt tnkte jag fråga? Berätta hur det är med er och vad ni gör! Kram kram

2008-07-08 @ 23:00:10
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Jenny

Hoppas att alt är bra med er i nya huset! Du får uppdatera lite så man får se hur det är med er L

kram

2008-07-24 @ 15:05:10
URL: http://wagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback