Idag väcktes jag klockan 7.30 av att det stod

de som skulle fixa asfalten utanför. Så nu har vi asfalt på uppfarten, det blev jättefint och bra.


Så här blev det.

Just nu håller vi på med vårt nya playstation, vi har köpt playstation 3 och singstar. Riktigt kul faktiskt men vi kan ju konstatera att varken jag eller Dejan är några talanger. Vi har köpt Mario kart till Nintendo Wii också, också ett hel kul spel.

Barnpassningen på träningen går också jättebra, Neo vill inte äns gå hem när vi kommer och hämtar dom. Varenda gång vi åker i närheten av gymmet också så frågar han om vi inte kan gå dit. De har ju bollhav, klätterställningar, rutschkana och en massa annat kul där ju.

Det har dessutom flyttat in ett par i ett hus som ligger bredvid vårat med barn i Neo och Idas ålder, Neo leker redan med deras pojke och de går jättebra ihop. Föräldrarna är också trevliga, börjar trivas riktigt bra i vårt nya hus nu. Känns som om vi börjar komma på plats.

Näe nu måste jag gå och sjunga lite ;-)

Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Jenny

Singstar är inte meningen att man ska vara bra på,eller åtminstone så är det det jag intalar mig själv L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback