Visningen idag

Gick väl bra antar jag. Är helt slut i huvudet just nu känns det som. Kan inte tänka. Fungerar inte riktigt alltså.

Har inte hunnit vara nervös eftersom vi har haft fullt upp hela tiden, men idag när det blev visning var jag nervös, orolig och fick ont i magen. Fyyyy sjutton. Det hjälpte inte precis att vår mäklare blev försenad och var hos oss precis klockan ett, och fem minuter innan började folk komma- Gaaaaaaaaaaaah. Han hade ju ringt och sagt att visningen innan drog ut på tiden och att han skulle komma till prick ett, så vi fick ta emot ett kvinnligt par själva.

Sedan när mäklaren kom försvann vi fort över till grannen. Det hade iallafall kommit nio sällskap på visningen, vet inte om det är bra eller dåligt? Ett par hade redan lämnat ett bud på 5.000 kr över utgångspriset (dvs de avrundade uppåt till närmaste hundratusental), dock hade de ett gammalt lånelöfte som mäklaren sade att de måste förnya. Men då borde det ju inte vara några problem om de redan har haft lånelöfte?

Vi får väl se, imorgon ska mäklaren börja ringa runt till dom som var på visningen och be dom att skaffa lånelöfte om de inte redan har det för att sedan eventuellt dra igång en budgivning på tisdag. Imorgon är dessutom omvisningen- Hjälp. Hur ska jag orka mer?

Helt slut, vet inte äns hur jag ska orka jobba imorgon...

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback