Nyårsafton och Nyårsdagen

Har varit väldigt trevlig, tack för trevligt sällskap! Här kommer lite bilder från Nyårsafton först:

image265
Jag, Filippa (Lillebrorsans dotter), Angelica (hans tjej), Henka (Lillebrorsan) och Ida.

image266
Jag koncentrerad på hasselbackspotatisen.

image267
Min snygga lillebrorsa, behöver jag säga mer? ;-)

image268
Lilla söte Ida.

image269
Filippa (Taget av mästerfotografen Neo).

image270
Angelica, också taget av Neo, och om kameran inte kommer till mig, då får jag väl komma till kameran, eller hur? ;-)

image271
Fler bilder tagna av Neo.

image272
Rebeca också ett kort taget av Neo...

image273
Ser jag galen ut eller vad? Den här bilden bjuder jag på, hoppas ni nu inte får mardrömmar, jag lovar att kniven jag hade i handen användes endast för att skära hasselbackspotatis ;-)

image274

image275
Koncentration, koncentration.... Någon mer mästerfotograf som inte lyckas få med hela huvudena? Den här gången är iallafall inte Neo skyldig för han är ju med på bild.... Kanske någon som hade fått i sig för mycket bacardi? ;-)

image276
Oxfilen styckas...

image277

image278
Mmmm det här var gott....

image279
Rebeca.

Här slutar alla bilder från Nyårsafton av någon anledning, kameran glömdes bort och togs fram Nyårsdagmorgonen istället. Här har ni dessa bilder:

image280
Pappa och dotter sitter och sjunger lite så här på morgonkvisten. Ida hade tagit på sig mössan, hon älskar nämligen att gå runt i mössa av någon anledning.

image281

image282
Sist att vakna var lillebrorsan.

image284
Angelica på morgonkvisten- Lika fräsch som alltid!

image285
Rebeca var också ganska svårväckt.

God Fortsättning!

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gott nytt år och god fortsättning!
Vilket år 2007 var för dig!!!
Hoppas att ni får ett riktigt bra 2008 i Vallentuna!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback