Jag fick det!!!!

Jag känner mig så sprudlande lycklig! Jag fick just det jobbet jag ville ha!!!!

Jag var på sex intervjuer, och 3 var igentligen möjliga eller kanske till och med fyra, men jag hade såklart rangordnat alternativen och just det här arbetet ville jag ha, och idag ringde dom och sade att jag fick det. Så glad.

Jag ska arbeta som föreståndare på ett litet föräldrakoperativ. Det innebär att jag ska arbeta som förskollärare i barngrupp, planera och göra viss administrativ tjänst (cirka 20%) och ha lite personalansvar (3 personal). Det känns jättekul, är så glad. Barngruppen är alldeles lagom stor, 17 barn i åldern 1-5 år, varav några stycken är 15 timmarsbarn då föräldrarna är föräldralediga.

Äntligen är det avklarat, vet att några av er väntar på bilderna men jag har varit helt uppe i dessa intervjuer så därför har jag inte hunnit ta bilder, kommer nog i helgen :-)

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: mamma och staffan

ETT Stort Grattis!!!
Till den nya tjänsten. Vad kul det måste kännas.

Vi har kommit hem nu, katterna mår inte så bra just nu.
Många kramar från mamma och staffan.

2008-02-28 @ 21:03:52
Postat av: Veronika

Verkligen jättegratis! Låter hur bra som helst!

Postat av: Angelica

Grattis igen!
Joo det skulle vi kunna göra någon helg framöver, har jobbat en hel del senaste tiden, det är en tjej som blivit sjukskriven en månad så jag ska jobba för henne, det är ju bra med lite klirr i kassan. Men någon helg ska vi väll kunna klämma in det...
ha det bäst!!

2008-02-29 @ 08:38:25
Postat av: Jenny

Grattis till nya jobbet och viktminskningen!!!
Det låter som det här blir ett toppen år för dig med nytt hus och nytt jobb och ny kropp
Ha det så bra!

2008-03-01 @ 11:04:57
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: Mia dh

Grattis, guh vad roligt:)

2008-03-02 @ 18:13:26
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Jessie

GRATTIS!!!

2008-03-13 @ 09:49:35
URL: http://jessies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback