1 års kontroll idag

Och alla provsvar var väldigt bra, låg till och med lite för högt vad det gällde B12, så jag ska ta bort det kosttillskottet och bara äta multivitamintablett istället. Läkaren var mycket nöjd och tyckte att jag hade haft en väldigt bra viktnedgång och att jag hade väldigt bra värden, han tyckte att jag kunde vara nöjd nu. Jag har ju inte gått ner så mycket sista tiden, men jag sade att jag gärna vill komma ner till bmi 25 och det har jag cirka 3-4 kg kvar till, då sade han att jag ska inte börja banta och mixtra utan isådanafall får jag öka på den fysiskta aktiviteten mer. Han tyckte nu att mitt BMI idag är väldigt bra och att jag ser "normal" ut.


Nästa kontroll jag ska på där är inte förrän om ett år. De ska göra en tvåårskontroll och sedan släpper dom mig.

Det var inte min läkare som tog emot mig som opererade mig, men jag sade att han skulle hälsa honom så mycket och tacka honom. Jag är väldigt nöjd och jag hade inte mått så bra som jag gör idag om det inte var för operationen. Synd att jag inte träffade min läkare, men han kunde inte ta emot mig eftersom han hade en operation som drog ut på tiden, igentligen skulle jag ha träffat honom. Funderar på att göra ett kollage med bilder från innan operationen och efter operationen och ge till avdelningen där jag låg, och skriva ett tack, vad tycker ni om den idéen? Skulle så gärna vilja att de ska veta hur glad jag är :-)

Om två dagar är min 1 års dag på riktigt då ska jag ta kort på mig och lägga ut före bilder här så att jag och ni andra kan jämföra :-)

Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hej gumman. Va kul det var att springa på dig idag :) du har ju blivit sååå snygg :) Vi får höra om fikan lite framåt.

Postat av: Veronika

Jag tycker det låter som en bra idé. Ibland är vi för dåliga på att visa vår uppskattning, och tar för givet att folk förstår hur tacksamma vi är.

2008-02-21 @ 17:09:03
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Mia dh

Å vad roligt att allt gått så bra, att du mår bra, känner dig fin och allt. Tusen kramar och ha en trevlig helg.

2008-02-22 @ 12:49:00
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback