Rapport hittills från Nyårsfirandet

Dejan tog en alvedon och mår nu lite bättre.

Vi åt förrätt: Bruschetta med tomatröra- Det var jättegott!

Huvudrätt: Helstekt oxfilè med hasselbackspotatis- Det stod fel i receptet på temperaturen på ugnen till oxfilèn detta gjorde att oxfilèn tog mycket längre tid än vad vi hade räknat med. Sedan var den alldeles för blodig när vi började äta den också. Ingen jättehöjdare med andra ord. Hasselbackspotatisen var rutten inuti, vilket jag inte hade sett när jag skalade den :-(

Efterrätt: Pannacotta- Det var inte lika gott som jag minns, nu mår jag bara illa och det känns nästan som om jag ska kräkas, alldeles för mäktigt med andra ord!

Annars är kvällen ganska så bra, det kunde ha varit MYCKET värre...

Vi har beslutat oss för att ta drickat och det andra en annan dag när Dejan mår bättre.

Gott Nytt År på er alla där ute!

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback