Uppdatering

Det var länge sedan jag skrev här och så ska det väl vara, på semestern ska man inte sitta vid datorn eller hur? ;-)

Jag började som sagt var min semester i mitten på maj, så när juli väl hade kommit hade jag redan varit hemma ett tag.

Första hälften av juli arbetade Dejan, och jag var hemma själv med barnen; Rebeca, Ida och Neo.

Vi var bland annat på skansen:


Här kan ni se mina barn när de äter vår medhavda picknick.


Här är de inne i barnens zoo och klappar en get.


Jag och Rebeca på väg hem från Skansen, så där lagom trötta på tåget (Roslagsbanan). Kortet är taget av mästerfotografen Neo.






Vi har haft ganska mycket besök av en familj från Täby som har en tjej som är några månader äldre än Ida, riktigt kul har barnen ihop. Det har blandannat blivit en helkväll med singstar och drinkar med bacardi :-) Pappan i familjen känner Dejan sedan länge, de umgicks en hel del på högskoletiden.


Ida i pyjamas när hon leker hund, ser lite lurig ut eller hur? ;-)

Sedan har vi varit i Uppsala på Fyrishovsbadet, är närmare nu än att åka till Sydpolen, vi har varit och badat på kvarnbadet, haft många grillkvällar med mycket gott och så har vi varit på Spårvagnsmuseet, vilket Neo tyckte var kul eftersom han älskar spårvagnar. Är det någon mer som har tänkt att gå dit kan jag ge er ett tips, att ta spårvagnen till djurgården förstå, då får man nämligen inträdet till Spårvagnsmuseet till halva priset för hela familjen, vilket jag givetvis inte visste om men men....


Två stycken coolingar....

När det var fint väder och vi inte orkade åka någonstans tog vi fram lilla poolen:




Man måste smörja in sig ordentligt så att man inte bränner sig...









Vi hade födelsedagskalas för Rebeca som fyllde 15 år, gooosh vad tiden går fort...



Det var släkten som kom, här på bild Angelica (min lillebrors flickvän), min mamma och min mormor.



På kvällen blev det...


Singstar givetvis, och drinkar med äpplebacardi...


Lillebrorsan...





Uppdatering med resten av det som har hänt i juli kommer senare...

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: mamma och Staffan

Det här har jag väntat på länge, hoppas att du skriver lite oftare nu.

Kul att få se lite nya bilder.

Vad önskar Neo sig? När han fyller år.

Kram Mamma.

2008-08-02 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback