Idag

Idag började vi med inskolningarna med barnen till nya förskolan. De har ju inte precis tagit i, Ida fick vara där en halvtimme och Neo en timme. De är ändå ganska stora nu och är ju vana att vara på förskolan, så man tycker ju att de kunde ha fått vara en lite längre stund, men men... De lär ju få vara en massa på förskolan sedan när vi börjar jobba ;-)

Det här är min sista semestervecka, på måndag börjar jobbet igen. Mitt nya jobb, spännande...

Tog iallafall ett kort på Rebeca idag då jag tänkte att ni skulle få se hur hon ser ut i sitt svarta hår och hålet i näsan:


Min stora sötnos, hon är här till och med söndag, sedan åker hon tillbaka till Tumba igen..

Sedan har vi en till sötnos som vi tog kort på idag eftersom vi ska ha bilder till förskolan på henne:


Inskolningen med barnen går bra iallafall, efter inskolningen hann jag bara hem och laga mat för att sedan äta för att sedan åka till frisören. Jag visste hur jag skulle klippa mig innan jag åkte till frisören, men efter att ha suttit och kollat i tidningar där och jag ville dessutom hitta på något nytt....

Iallafall hittade jag en frisyr i tidningen och jag föll för den, frågade frisören vad hon tyckte jag var verkligen osäker på hur jag skulle göra. Sade till henne att jag kom hit för att klippa en bob, men nu såg jag den här frisyren och funderar på den också. Efter att vi dividerade lite så bestämde jag mig iallafall för den andra frisyren, och så här blev det:


Och så ett kort på mig och stora tjejen:



Efter att jag hade klippt mig så gick vi till lekparken, efter ett tag kom det en hel del barn och deras föräldrar. Så då satt vi och pratade med en massa grannar, några av dom hade jag inte träffat innan, så det var trevligt.

Ikväll verkar det inte vara så mycket på tv, men jag hoppas att jag hittar något att se på.

Uppdateringen av resten av juli kommer, ska försöka göra den redan imorgon :-)

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du passade väldigt bra i nya klippningen.

Ida och Rebeca var väldigt fina också.

Kram Mamma, tänker på er.

2008-08-04 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback