Månadsrapport:

Nu är det sju månader sedan operationen, här är mina siffror:

6 februari- start med modifast

22 februari på operationsdagen- efter 16 dagar med modifast (-6,2 kg)

22 mars 1 månad efter operationen (-7,7 kg)

22 april 2 månader efter operationen (-4,3 kg)

22 maj 3 månader efter operationen (-5,9 kg)

22 juni 4 månader efter operationen (-4,3 kg)

22 juli 5 månader efter operation (-4,4 kg)

22 augusti 6 månader efter operationen (-4 kg)

22 september 7 månader efter operationen (-2,7 kg)

Allt som allt har jag gått ner 39,5 kg (har 14 kg kvar) och efter operationen 33,3 kg. 

Nu går det lite saktare men det är väl normalt, jag har mindre övervikt nu så det är mindre att ta av och en normal viktnedgång är 0,5 kg- 1 kg i veckan, och i den spannen ligger jag fortfarande. Jag är iallafall nöjd bara jag fortsätter neråt ett tag till :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback