Jobbat i 2 veckor nu

Och det är tufft, ändå arbetar jag bara 75% och dessutom arbetar jag på samma förskola som barnen går på, hur hinner folk arbeta heltid igentligen?

Jag har varit helt slut, både i huvudet och kroppen, känns som om jag vill sova sova sova. Dock kommer väl kroppen ifatt sedan när jag börjar bli van. Men det är ett himla sjå med att ställa klockan, göra iordning mig, barnen, äta frukost, lämna barnen, gå och jobba, hämta barnen, komma hem, göra mellanmål osv.

Det är just på grund av detta som jag inte skriver lika mycket här längre. Har en glad nyhet att berätta iallafall angående min vikt, nu lider jag inte av fetma längre utan är på BMI 29, kul va`? :-D

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Veronika

Åh, BMI under 30 vore underbart. Säger jag och smaskar i mig några rostmackor till. :)
Verkligen grattis!

Postat av: mia dh

Grattis:) och bra jobbat:)

2007-09-17 @ 12:59:21
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Jenny

Härligt med nya BMI. Jag jobbar heltid och det är bara stress stress stress tycker jag,inget får man gjort...
Hoppas att allt är bra med er annars och att ni är friska...
kram

2007-10-05 @ 15:55:17
URL: http://wagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback