Jag provar mineralsmink

Jag har ju varit lite nyfiken på mineralsmink på sista tiden, och nu har jag beställt en del prover, från den här sidan:
http://www.everydayminerals.com/g?t=foundations

Det är en amerikansk sida med massor av mineralsmink till bra priser dessutom, proverna de skickar är dessutom väldigt generösa, men svårt är det, är jag kall eller varm, neutral eller beige?

Så här såg jag ut i morse, osminkad och oduschad så klart:
image158

Så här såg jag ut nu precis för fem minuter sedan, sminket har hållit hela dagen:
image159

Nu är det ju väldigt svårt att ta rättvisa kort på sig själv, men jag tycker att man ser tydligt att sminket har öppnat ögonen otroligt och trollat bort ringarna. Det jag använde var: Foundation Buff light neutral, sunlight concealer runt ögonen, girl´s days blush. Sedan använde jag ett läppglans som är gammalt (det är dock borta på bilden) och apotekts mascara.

Har beställt ännu mer prover, får se vad jag kommer att använda tillslut. Har dock bestämt mig för att när jag har hittat helt rätt färger ska jag beställa stora burkar från dom sedan.

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Jessie

Du är så fin så :)

Postat av: mia dh

Håller med Jessie, ha det bäst:)

2007-09-26 @ 10:21:39
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback