Rapport från sjukstugan

Neo hostar fortfarande och är lite gnällig. Han kan också lägga sig ner på golvet ibland och bara vila. Men annars är han ganska pigg, men han hostar fortfarande jättemycket. Vi kämpar på med medicinerna, idag efter lunch när jag skulle ge honom mollipect så svalde han allt utan att spotta ut. Vad duktig han är gubben, han är helt förtvivlad men förstår att han gör pinan ännu längre om han håller på och spottar ut för jag ger mig inte förrän han har fått i sig 5 ml.

Ida hade 38.6 klockan åtta, då gav jag henne alvedon, nu tempade jag henne igen efter lunch och då låg tempen på samma. Gav henne en till alvedon, igentligen behöver man väl inte det men men... Hon är annars ganska pigg och glad. Kör på nästan som vanligt, något gnälligare kanske...

Vi andra är friska här, jag börjar dock klättra på väggarna så smått av att vara hemma hela dagarna, utan att komma ut en endaste sekund...

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback