Badrumsrenoveringen där uppe

Badrumsrenoveringen där uppe


Japps badrumsrenoveringen där uppe var klar för 1-2 månader sedan men jag har inte orkat ta bild förrän nu. Här ser ni hur det ser ut. Vi tog blanka 15x15 på väggen, ljusblå glasmosaik vid handfatet, och 5x5 vita klinkersplattor på golvet. Tycker att det blev riktigt fräscht faktiskt. Nu är båda våra badrum nyrenoverade, inte någon som vill köpa vårt hus? ;-)


image191

Här ser ni golvet och mattan som vi har köpt. Vi har köpt lite saker till visningen, för att det ska se lite finare ut, bland annat badrumsmatta, ljusstakar osv. Badrumsskåpet som vi valde tycker jag dessutom bara blev såååååå snyggt. Min mamma som var här och hälsade på ville också ha ett sådant :-)

image192

Och så en bild på "lilla mig" i nya badrummet. Jag hinner njuta några månader till iallafall. Gillar verkligen den blåa färgen på glasmosaiken, den är så snygg och fräsch. Det blev verkligen helrätt.

image193

Jepps nu är båda badrummen klara, ingen som vill köpa ett hus med två nyrenoverade badrum, vi hade väl "bara" tänkt oss så där kring 2 mille ;-)


Kommentarer
Postat av: Veronika

Jättefina badrum. Och ja, du är allt bra liten! Jag har tyvärr inget behov av ett hus i de trakterna. Vill jag ha fint badrum är det nog smartare att låta renovera det badrum vi har. Eller snarare vänta till stamrenoveringen ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback