8 månadersdagen idag

Sedan operationen alltså....

Nu är det åtta månader sedan operationen, här är mina siffror:


6 februari- start med modifast

22 februari på operationsdagen- efter 16 dagar med modifast (-6,2 kg)

22 mars 1 månad efter operationen (-7,7 kg)

22 april 2 månader efter operationen (-4,3 kg)

22 maj 3 månader efter operationen (-5,9 kg)

22 juni 4 månader efter operationen (-4,3 kg)

22 juli 5 månader efter operationen (-4,4 kg)

22 augusti 6 månader efter operationen (-4 kg)

22 september 7 månader efter operationen (-2,7 kg)

22 oktober 8 månader efter operationen (-0,9 kg)

Från operationsdagen har jag gått ner 34,2 kg och från start har jag gått ner 40,4 kg.

Det går trögt nu och känns lite tråkigt, har stått still på den här vikten länge nu, för någon vecka sedan vägde jag dessutom knappt 1 kg mindre än vad jag gjorde idag, gaaaaaaaaaaaah, gäller till att kämpa jag ska ner några kilon till eller hur? ;-)

Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: mia dh

Är ingen expert men jag gissar att det blir så, snabbt och mycket i början och sedan i mer långsam takt. Du kämpar på så bra, ha det gott:)

Postat av: Veronika

Du har varit jätteduktig! Jag är verkligen imponerad. 40 kg!

2007-10-23 @ 18:49:16
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: mia dh

Och nu är du utmanad, kika in hos mig och ha en trevlig helg.

2007-10-26 @ 07:48:32
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback