Och så lite politik

För att inte verka så ytlig så ska jag skriva lite om politik då ;-)

Det är väl ingen som har missat skandalen med Schenström. Själv förstår jag inte varför tidningarna förstorar upp en sådan här affär. Självklart kan det väl vara så att tv4 journalisten försöker "supa schenström under bordet" för att få information, eller så kanske de bara var vänner? Självklart ska man inte dricka så mycket om man har jouren, men ärligt är det någonstans bekräftat att hon hade supit så mycket? Vi har fått veta att notan slutade på 945 kr, vilket för mig är ofattbart, att kunna handla dricka för så mycket på krogen, då skulle jag velat ha minste en huvudrätt och en dessert om jag skulle låta notan skena iväg så...

Men kanske det bara var journalisten som drack så mycket? För mig spelar det inte så stor roll, jag ska inte spekulera, tycker bara att tidningarna blåser upp det här till något så jättestort, jag menar, värre saker har ju hänt! Att Reinfeldt har varit tyst tills nu är också ganska obegripligt, han borde ju ha lärt sig efter de andra skandalerna att det inte hjälper att tiga ihjäl saker.

Dock tycker jag ganska synd om Schenströms make, kan inte vara kul att se sin fru kramande och hängandes på en annan man, och än mindre på alla löpsedlar, ska man gissa att deras förhållande knakar rejält i fogarna nu?

Dock tycker jag inte att det här är något jättesensationellt, hitta riktiga nyheter att skriva om istället tidningar!

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Silva

Intressant att läsa dina bloggar här oxå :) Ska kika in här i fortsättning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback