Liten rapport från mig

Har inte riktigt haft ork och tid att sitta här. Det har varit en väldigt stressig vecka med mycket på schemat. Dessutom har man haft så mycket att tänka på.

I måndags försvann 4 barn från min förskola där jag jobbar och mina barn går. Det var en jobbig tid innan man visste att de var tillbaka välbehållna, de som har tappat bort sina barn i en affär eller på sin egen gård någon gång vet vad jag pratar om. 5 minuter kan kännas som flera år, paniken är jättejobbig. Hela förskolan var engagerad i sökandet efter barnen. Barnen hade iallafall hittats av två snälla tanter, tur att det finns de som bryr sig. Så de kom tillbaka till förskolan helt oskadda, barnen var inte ett dugg ledsna, de hade ju haft ett äventyr, två av barnen fick till och med åka polisbil vilket givetvis var mycket spännande. Puuuuh hoppas det aldrig händer igen.

Sedan är det där med åderbråcken, vet inte riktigt hur jag ska göra. Ska prata med läkaren där jag skulle göra operationen privat på måndag, så får jag se vad han säger.

Igår hade vi personalfest på jobbet, det var roligt. Alltid kul att festa lite ;-)

I torsdags hade jag dessutom vägdag som jag alltid har varje månad. Den här månaden har jag gått ner 4 kg, vilket känns mycket bra. Så nu har jag gått ner lite mer än 44 kg om man räknar med allt som allt. Känns bra, och jag får massor av kommentarer om det. En del känner knappt igen mig heller.

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback