Helgen

I helgen har vi haft massor att göra *pust*. Det har verkligen gått i ett. Här har ni lite bilder från min helg:

image201

Min lillebrors sambo (angelica).

image202

Neo, Filippa (barnens kusin) och deras moster Angelica.

image203

Dessa kort är tagna i fredags då min mamma, lillebror, hans tjej och dotter kom och hälsade på oss.

Här kommer lite kort från lördagen:
image204
Dejan och Ida på baksidan av vårt hus.

Det hade ju snöat i Tumba på lördagsmorgonen, men innan vi äns hann åka hade det hunnit töa bort, men i Vallentuna låg snön kvar. Att det kunde vara så mycket kallare bara 5 mil bort *Hua*.

image205
Neo utanför hans nya hus :-)

image206
Neo, Ida och Dejan utanför vårt nya hus.

Sedan på kvällen var det dags för bus: En liten hallowenfest:
image207

image208
4 killar alla lika gamla; 3 år. Då blir det skoj kan jag lova. Vi har hållt på och träffats så här ända sedan de låg i magen. Så kul att få följa varandra och se hur de utvecklats. Vi vuxna fick tacopaj istället, jättegott vill jag lova. Med chips, morotskaka och tårta efter maten. Lite vin till maten rann ju också alltid ner ;-)

Idag (söndag) har Dejan hjälpt grannen att hugga ner ett träd, jag passade på att gå över till en annan grannfru och fika. Sedan har vi städat bort lite skräp här hemifrån och åkt med till sopen. Efter det åkte vi runt och letade efter mattor, vi slängde en ful gammal matta som vi har här vid datorn och då behövde vi en ny. Det slutade med att vi köpte en på IKEA för 49 kr, helt okej matta, vi ska ju ändå bara ha den i några månader, när vi flyttar ryker den.

Sedan avslutades den här dagen på McDonalds, alltid roligt för barnen. Imorgon blir det jobb och förskola.

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Silva

Söta barnen är ! :) Visst e barnen underbara? :) Vill ha barn själv men nej inte nu när jag har precis gjort operation, så gubbe o jag får skaffa om ett par år ;)

2007-11-05 @ 00:28:37
Postat av: mia dh

Härliga bilder, ha en fortsat nice vecka:)

Postat av: jeanette

Tack för att jag fick ställa några frågot till dig
Förlåt att jag störde dig i maten.
Ska till VC på tisdag för att få remiss
Tack
Jeanette
jeatea på familjeliv

2007-11-07 @ 15:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback