Imorgon börjar mannen sitt nya jobb.

Då blir det långa pendlingsavstånd (cirka 3,5 mil enkel resa) dock ska vi ju bara stå ut med det här i cirka 10 månader så det är ju bara att bita ihop (flyttar ju om 10 månader cirka).

Annars är allt bara bra med oss, Ida har börjat ställa sig upp mot möbler. Neo och Ida leker tillsammans och vill ha samma leksaker, det kan vara ett herrans liv här ibland ska jag säga ;-) De är både söta och jobbiga när de håller på ;-)

Har kikat på fler förskolor också, så nu ska vi snart sätta oss och fundera vilka köalternativ vi ska stanna kvar i där i Vallentuna, svårt är det att bestämma sig redan efter ett besök... Här i Tumba vet vi ju vilken förskola de ska gå i, samma som jag arbetar på :-) De kommer att börja på förskolan här i Tumba i augusti, för att sedan sluta när vi flyttar. Där räknar vi inte med att få plats förrän i augusti nästa år, så då blir vi hemma några månader igen, har sparat dagar för det också.

Hoppas ni alla därute har det bra!

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag har det bra. Kaspian har fått plats på ett dagis som ligger max 200 m från vår bostad. Wihoo! Så i augusti är det dags för mig att börja plugga igen, ta min examen, bli vuxen och skaffa ett jobb. Nåja, en sak i taget. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback