Shopping på Lindex idag

  Shopping p? Lindex idag

Eftersom Lindex har 100 kr i rabatt om man handlar för 300 kr nu så var vi tvugna att åka till Lindex och fynda lite. Slutsumman var 924 kr som sedan mirakulöst trollades ner till 624 kr, som hittat  CoolVi köpte regnkläder och så kunde jag bara inte motstå den här underbara klänningen visst är den fin? Och under den om det är lite kallt köpte jag byxorna till... 

Det har verkligen kommit in så mycket snygga kläder på Lindex på sistone (helst på tjejsidan) och jag har svårt att hålla min shoppingtarm därifrån  Lol Att det numera dessutom finns snygga regnkläder är ju helt underbart Raise The Roof

Var på Dunnisparty igår också, lite besviken på kläderna blev jag nog allt, dock hade de några snygga döskallekläder (gillar ju döskallar) men nu när man var på Lindex ångrade man nästan att man inte tog pengarna och handlade för där istället, man hade fått så mycket mer för pengarna och det fanns ju så mycket fint... Men men, nu får jag istället kläder som kanske inte alla har istället.

Kram Jennie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback