Nu ska ni få höra....

Varför jag har varit så dålig på att skriva och hur mycket som igentligen har hänt här!!!!

Hinner inte skriva allt idag men ska sammafatta allt så kommer jag med smaskiga detaljer senare ;-)

Vi har bokat huset i Vallentuna, en bokning är bindande, behöver jag säga mer? ;-)

Jag har inte orkat/hunnit skriva eftersom jag har legat på sjukhus och iof har jag varit hemma i en vecka nu tror jag, men har inte orkat skriva ändå. Det är inget farligt utan jag har opererat mig. Nu är mannen hemma och tar vård av barn så att jag kan vila upp mig efter operationen, mer om detta kommer senare...

Jag har gått ner 10 kg!!!! Känns som en fantastisk start, jag satsar inte på beach 2007 denna gången utan nyår 2007/2008. Då ska jag komma in i ett fodral om jag vill ;-)

Måste gå nu men jag hör av mig någon annan gång när jag har lite mer tid. Idag har vi varit på Ikea och traskat efter det gick vi till Mio, vi drömde om vilka möbler vi ska ha i vårt nya hus :-))) Hehehe vi kan ju inte ha de här skruttiga möblerna i ett nytt hus eller hur? ;-) Äsch vi får se hur mycket pengar vi lyckas spara ihop nu innan, om det blir några nya möbler eller inte....

Men som sagt var hör av mig lite senare måste äta nu :-)

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Daniela

Åååh, vad kul! Ja, inte att ni flyttar ifrån orten men ett nytt huuus! Låter som att det går riktigt riktigt bra med viktminskningen, härligt! *hejaheja*

Jag hittar inte din mailadress, kan du maila mig?

Postat av: Veronika

Tänk bara på alla pengar du sparar på att inte äta godis. Det blir säkert ett ny soffa. :)
Lycka till både med nya huset och nya kroppen.

2007-03-08 @ 08:21:41
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Jessie

HÄRLIGT :)
Vi ska oxå flytta :) Men inte om ett år utan tidigare hoppas jag :) Kram

2007-03-11 @ 11:54:41
URL: http://jessies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback